Monday, January 26, 2009

aku dan aku dan aku lagi....

assalamualaikum.....

jeng4.... msti kak dee exited nk dga cte aku nh.. hahahhaha...
biase la lama kot tak update blog nh... masa cuti nh la nak update.. tapi tak tahu nk tulis pe.. hentam saja lah...

neway.. hepy short holiday... cuti chinese new year tak lama.. 4 hari je... masa ni la aku nk berehat... kalau hari2 biasa memg x sempat.. giler pack jadual aku... acedemic + curiculum...

gle r... sangat penat.... tapi best.. ak lg suke.. its make me more healthy..

mana x nye... ok kalau nk ikotkan jadual ak, monday cluss till evening... petang ad sprinting traing... malam ad traing tkwndo till 11.00pm...

tuesday sme gag + tkwndo xde traing.. .... wednesdy mmg gle pack.. clus pagi till petang..petg ad sprinting... kol 8pm ad halaqah.. kol 10 ad tkdo.. gle penat ari rabu.. so nk cntck ak hari rabu susa ket la.. hee...
tp traing tkwndo only on mon&wednesday je... tp sprintg nye traing most everyday... gle masyuk woo.. hahaha...

hari nh da hari ke 3 cuti, ak da 3 hari x traing... habis la nk traing nt cmfm perit woo... masa cuti nh asyik hujan je petang2.. membuatkan ak x dapt g traing.. ingt cuti nh nk g men bike... memandangkan tiap2 petang hujan je... so trail akan basah, menyebabkan banyak lecak dan menyukarkan aku untuk brmain basikal d trail yg disediakan dan jika aku g main gak, mgkin amat tidak best sekali... haish....

bermakna, sia2 saja lah aku wat balik bike...

tp ok gag.. cuti nh la ak kne rehat + buat assgmnt yg banyak x siap lagi... ESS+BCM+STUDIO+HISTORY+QSBE.... ngeh4.....

nampak memg banyak, tp memandgkn ak d rumah, nk menyipkan sumenye memg harapan je la.... klu kt cmpus memg rajin, kt rumah jgn harap r nk buat.. tp aku ad la buat sikit2, kiranya 1 pencapaian yg memberangsangkan r.. hahaha...

acly cuti chinese new year nh bnyk actvty ak kne join.. sumenye clash....

camping ARC kt kemensah..., motivational camp for IIUM athlete kt PD represnting tkdo..

then da sebulan lebih ak x blik rumah.. memandangkan sumenye clash.. aku ambil keputusan x pergi sume activity n balik rumah cz lme da x blik...

sory GG x dpt join ko nye arc cmping... to my tkdo n sprintg coaches, sory sir x dpt g motivatnl cmp... d sebabkan sume clash, utk tak membuatkan mane2 pihak iri hati, aku x join sumenye.. hee.. sory.....


cukuplah setakat nh aku update.. makin lame makin merapu.... hahaha... atlse i wrote smtg here.. alrite.....


p/s: aku ingn buktikan bhawasanya dak archi mampu aktif dlam bnyak aktivity even buzy gle ngan projects... its all depends on ur self... klo korg pandai manage ur own time... korg akan capai apa yg korg impikan.. NOTHING IMPOSSIBLE dude....
excellent in acedemic n sport , it is my target!!!!

7 comments:

donad said...

perlu kah nama ku di mention?
pang! (penampor sebijik)

adekah ko tulis ni sbg hint?
haha.ye2,aku take note :D

oh,caiyok2 laa ea :)
aku pn pening tgk ko involve memacam sgt
aku kira ni mcm trial month lg aku kat gombak.so,x mau mendadak sgt tibe2 nak involve 1001 aktvt.hehe
ape org kata,one by one.

lalala~
spt biase,aku lah akn jd org 1st and last komen.sedihnyaaa..blog ko x de pembaca laen agknye ;P

so,babai!jumpe kat gombak

p/s:straight-kan kembali ape2 wayar otak kamu yg dh SENGET tu.haha ;D

Nik Alya said...

gila packed jadual lagy mau tambah activity. takbleh blah. well well, good luck!

Anonymous said...

aik..sejak ble kah blog ini d setup?? br jmpe lor..hepi chinese new year.nk ang pow..

Muhammad Faris Ismail said...

aii silap r kak dee...
ko jgn smpai blog ak d gilai ramai... nh pn da 3 org.. ko pkir ko sorg ke?? blah r.. hahhahaha... ak taw ko je yg asyik view blog ak.. dats y r ko ckp mcm 2.. hahahhaa...

Muhammad Faris Ismail said...

2 la pasal alya.. cari pasal snguh ak nh...

azyan.!!!! wolowweh.. u ad blog gag ke??? ceh, bkn nk gtaw... hehe... 2 r pasal, lme ngat x cntct lol... hehehehe...

Unknown said...

haha
aku pun x g Arc nyer camping kt Kemensah tu
n aku x g TKD nyer motivational camp tu
las2 aku balik umah g dinner PIBG skola.
^^

Muhammad Faris Ismail said...

lorh nadea.. sebok je tiru ak!!! hahaha... bdak maybank!! bilekah mahu belanje gue... aha...