Tuesday, April 12, 2011

Perjalanan....

Assalamualaikum..

Ok, sekarang dah balik ke iium balik.. Semua students yang ambil heritage studies 2011 tengah buat preparation untuk ke destinasi masing2 tak lama lagi.. 12 april majority kena lapor diri dekat campus dan minggu ni minggu terakhir untuk buat final touch, workshop, training, beli barang dan sebagainya.

Almost every night we have a meeting for each group and departmet. Biasanya, masa final week ni la nak slot in ape yang masih lagi kurang. Destinasi batch kami ialah ke 4 tempat iaitu Pekan (Malaysia), Surabaya (Indonesia), Dhaka (Bangladesh), Kashan (Iran).

Misi kami pada tahun ni untuk membawa balik 4 produk ke KAED. InsyaAllah, diharapkan semua akan berjalan dengan sebaik yang mungkin. Paper lat exam baru ni 6 april, tapi 8 april baru balik rumah. Ada masa 3 hari je baru ni nak luangkan masa jumpa parents. Ok la tu kan, ambil berkat. 18 april, student2 lain dah start cuti semester. siapa yang tak ambil short sem tu , lama la cuti.. 12 september nanti baru bukak balik.. yang ambil short sem nh 10 may dah masuk balik..

Masa cuti ni la semua akan buat research dan sebagainya di destinasi masing2.. Group aku akan ke Iran. Buat kajian tentang Haghighi House.. Bukak short sem nanti akan smbung buat kerja sampailah habis sem.. subjek ni la antara yang paling mencabar dari segi mental dan fizikal.. So, sama2 lah kita nantikan produk yang akan kami hasilkan nanti.. Diharapkan semua berjaya dengan cemerlang.. amin..(doa).. all the best geng!!...





No comments: