Friday, November 12, 2010

Gadget Baru + Pusing KL

Assalamualaikum..

its.... H.O.L.I.D.A.Y!!!!

ok, gadget baru aku utuk sem nh ialah WHITE SLIM ANGEL.
Nak cuba lomo pulak, mcm menarik je.. thnx nadea for the camera..
aku tempah kat nadea cmera nh.. filem beli dgn arep. Sempat snap skali ke masa g outing kat KL cz, x brape panas. takut effect dia x cun.. nanti la ade masa aku nak klua g shoot lagi gna UWS nh..
using 1st film EBX...

+
EBX film

Sehari lepas habis final paper baru nh, pergi main bowling dengan member2 src.. . Aku,rafiqi,firwan,yusri,marol,where & lain2.. dlm 10 org. 3 game jugak la habis. naik lebam ibu jari, maklumla lame x main..

Esok nye plak pergi outing KL--KLCC.. aku, arep, nadea & izza..
Naik skybridge & level 86. best woo.. masa kami smpai tu tiket tuk the whole day da soldout.. nasib baik la izza da beli awal2.. klo x, telan air liur je la hari tu.. haha.. untung ade membe2 keje kat klcc nh, sempat la jugak aku jejak petrosains.. haha.. masuk tempat budak2 pun jadi la...




Dr klcc ke pavilion smpai ke prtama n sogo.. baik punya jalan2.. Uws aku tu sempat snap 1 gmba je.. syg la plak nak snap.. haha.. xde la, memandangkan cuaca x brape panas ... sbb tu guna DSLR je.. gambar lain

aktiviti dlm jadual tuk cuti ni ialah...

21 Nov: Penang bridge international marathon. ( lame dah x join, so aku amek 10km je) lg pun x pernah smpai penang lagi.. so, time to jalan2 lagi la..

27 Nov: ade reunion taekwondo IIUM. ade tournament sket2.. haha.. best2. dah lame tak panas kaki aku nh..

so far baru dua nh la yg cmfim.. tp biasenya yng datang tiba2 nh lagi bnyak dr yg dah plan..

ape2 pn selamat bercuti tuk semua.. take care!!



No comments: