Monday, September 7, 2009

Grand iftar with the iium president

Assalamualaikum......
jumaat 4.9.2009..

pagi tadi ada submission and presentation minor project, bridge design..

memang penat gile la.. da berapa hari tak tidur.. tidur pun tak menentu je..

lepas habis presntation tu, aku terus tidur.. petang tu aku dapat msj, anda dijemput untuk menghadiri iftar brsama president uia petang ni di foyer masjid.

boleh pulak aku lupa.. masa aku kat bazar, hanif call, ye tnye tak datang ke???.. aku mula2 ingat malas nak pergi.. hanif kate memg grand r.. datang la sebab tempat dah reserved untuk aku...

hmm.. ok la.. aku pn pergi.. jam dah kol 7.00pm.. orang dah ramai dah kat sane..
lepas maghrib baru la makan besar.. hehe..

memang ramai la masa 2.. yang penting aku duduk meja depan.. hahaha.. nampak la VIP 2.. KSN ada.. ye la Mr President kan..

media2 pn ada gak time 2.. klo ak dtg awal lg best.. huhu,

papehal pun, harap2 event macam ni diadakan setiap tahun.. student pun rasa diri mereka dihargai.. dan membuatkan kitorg boleh perform lagi baik untuk bawa nama IIUM...

sekian..

No comments: